מדריך קניית מאווררי תקרה לאולמות ספורט: איך לבחור מאוורר מתאים?

מערכת שורש  טו חשוון, תשפא  11/2/2020

בחירת מאווררי תקרה לאולמות ספורט עם תווית יעילות אנרגטית היא אפשרות מעשית שמאפשרת להפחית בזבוז חשמל תוך השגת מקסימום תועלת כספית
.......................

מדריך קניית מאווררי תקרה לאולמות ספורט: איך לבחור מאוורר מתאים?

עם מגוון כל כך רחב של מאווררי תקרה לבחירה, קל ללכת לאיבוד עם ביטויים כמו התאמה לתקרה משופעת, טווח להבים וגובה להבים. ואז יש את כל השאלות החשובות: גדול או קטן? מכמה להבים מיוצרים מאווררי תקרה לאולמות ספורט? אילו עוד תכונות חשובות כדאי להכיר?

האמת היא שיש הרבה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בקניית מאווררי תקרה שיתאימו לגודל החלל בו הם מותקנים, לכן, אם ברצונכם להיות בקיאים בעגה הטכנית לפני שתבצעו את הבחירה הנבונה ביותר של מאווררי תקרה לאולמות ספורט, הנה תשובות לכמה שאלות נפוצות.

מהן אפשרויות ההרכבה של מאווררי תקרה לאולמות ספורט?

קיימות מספר אפשרויות זמינות, שכל אחת מהן מיועדת לייעול זרימת האוויר ושילוב באופן יחסי בחלל. התקנות מחייבות התקנת מאווררי תקרה לאולמות ספורט לפחות שבעה מטרים מהרצפה, אז לפני שתבחרו מאוורר עם פרופיל נמוך, הקפידו למדוד את הרווח בין התקרה לרצפה.

חוץ מזה, תוכלו לבחור את ההרכבה של המאוורר המתאים ביותר לחלל בו הם מותקנים, וכמובן בהתאם לסגנון המועדף.

מה לגבי ההתקנה בפועל של מאווררי תקרה לאולמות ספורט?

מומלץ להתייעץ עם מומחי ייצור ושיווק של מאווררי תקרה לאולמות ספורט כדי לוודא שהמאוורר שבחרתם מותקן כהלכה. יחד עם זאת, אם אתם מתכננים להתקין את המאווררים בעצמכם, כל מאוורר שתבחרו יגיע עם הוראות מודרכות שלב אחר שלב.

לפני התקנת המאוורר, יש לזכור לכבות את כל חיבורי החשמל כדי להתקין את המאוורר בבטחה. כשהחשמל כבוי, תוכלו להתחיל לבצע את השלבים לחיווט כראוי של המאוורר, להתקין את רכיב המורד שלו, אם יש לכם תקרה גבוהה, להתקין את ערכת התאורה, אם בחרתם מאוורר עם רכיב תאורה, ולחבר את להבי המאוורר.

בין אם אתם מתקינים מאוורר תקרה בחלל חדש או פשוט מחליפים מאוורר ישן, התהליך יהיה דומה יחסית.

האם חשוב לבחור מאווררי תקרה לאולמות ספורט עם אישורי יעילות אנרגטית?

עלויות הפעלת מאווררי תקרה לאולמות ספורט והאתגר ההולך וגובר להימנעות מבזבוז חשמל פירושו שיש להיות יצירתיים מבחינה טכנולוגית.

בחירת מאווררי תקרה לאולמות ספורט עם תווית יעילות אנרגטית היא אפשרות מעשית שמאפשרת להפחית בזבוז חשמל תוך השגת מקסימום תועלת כספית.

איך בוחרים מאוורר לתקרה משופעת?

חלק מהמאווררים כוללים מתאם תקרה משופעת שמתאים לתקרות עם זוויות משופעות. יש לבדוק היטב את הפרטים, מכיוון שכל יצרן מאווררי תקרה מייצר את המאווררים עם מפרטים שונים. אם המאוורר שבחרתם הוא מאוורר הרכבה רגיל והוא מיועד לשימוש בתקרה משופעת, יש צורך לרכוש ערכת הרכבה נפרדת לתקרת שיפוע.

זה נכון במיוחד עבור מאווררי תקרה לאולמות ספורט שמותקנים על תקרות משופעות, ויתכן שיהיה צורך במוטות נוספים אם בחדר יש תקרה מקומרת גבוהה. יש לזכור גם שמאווררי תקרה מסוימים פשוט אינם ניתנים להתאמה לתקרה משופעת, ולכן תמיד מומלץ לבדוק שוב פרט זה לפני רכישת מאוורר לתקרה משופעת.